Хезмәт

5 июнь 2012 яңалыклары

  • 5 июнь 2012 - 07:05
    Бурычлар тәгаенләнде
    30нчы май көнне «Труд» җәмгыятендә авыл хуҗалыгы буенча семинар-киңәшмә булып узды. Биредә терлек азыгын хәзерләү мәсьәләсе турында сүз барды, терлекчелек буенча дүрт айга йомгак ясалды.
  • 5 июнь 2012 - 07:02
    Сыерларга тагын субсидия
    Республика Президенты Р.Н. Миңнеханов боерыгы нигезендә ТР Авыл хуҗалыгы һәм азык-төлек министрлыгы тарафыннан агымдагы елның җәйге чорында, ай саен савым сыерларына 680 сум күләмендә дәүләттән акчалата ярдәм каралды.
  • 5 июнь 2012 - 06:54
    Күңелләрдә калыр гомергә
    Быелгы «Соңгы кыңгырау» бәйрәме традицион рәвештә башлангыч алса да, кичен 332 чыгарылыш сыйныф укучысы мәдәният үзәгенә җыелды, алар өчен биредә бәйрәм һәм дискотека оештырылды.
  • 5 июнь 2012 - 06:51
    Магнитлы көннәр
    Газета укучыларыбыз игътибарына июнь аенда һава торышындагы кискен үзгәрешләр көтелгән, башка геофизик факторлар йогынты ясаучы көннәрне җиткерәбез:
  • 5 июнь 2012 - 06:46
    Иминлек тәгәрмәче тәгәри...
    Ул көнне «Хыял» яшьләр үзәге балаларның шат авазыннан көне буе гөр килеп торды.
  • 5 июнь 2012 - 06:44
    Безнекеләр Төркиядә
    Күптән түгел район башкарма комитеты җитәкчесе Рамил Шакиров Төркиядә булып кайткан делегация белән очрашты.
  • 5 июнь 2012 - 06:38
    Гөлле, нурлы укытучым
    - Әни, әни! Нигә миңа нәкъ менә Гөлнур дияргә булдыгыз?
  • 5 июнь 2012 - 06:16
    Тугры калыйк!
    Көн артыннан көн үтә. Быелның 2нче яртыеллыгы өчен «Хезмәт»кә язылуның соңгы аена аяк бастык. Димәк, 20 көннән газетабызга язылу тәмамлана. Хөрмәтле райондашларыбыз! Киләчәктә дә бер-беребезгә тугры калыйк! Сезне элемтә бүлекчәләрендә көтәбез.
  • 5 июнь 2012 - 06:14
    Көнүзәк бурычлар
    Сирәк-сирәк кенә яуган кыска вакытлы яңгырлар җылы һава шартларында чүп үләннәргә баш калкытырга һәм корткыч бөҗәкләр үрчүгә киң юллар «ачты».
  • 5 июнь 2012 - 06:12
    Иманлы авыл
    Сеңлем Гөлзада: «Бөрбашта яңа мәктәп төзи башладылар, искесен сүттеләр», дигәч миндә бу мәкаләне язу уе туды.
  • 5 июнь 2012 - 06:08
    Без дә өйрәндек
    Норма һөнәр лицее үзләрендә эшләп лаеклы ялга чыккан 10 кешегә компьютер серләренә төшенү мөмкинлеге бирде.
  • 5 июнь 2012 - 06:04
    Котлыйбыз!
    Котлыйбыз!