Хезмәт

18 июль 2012 яңалыклары

  • 18 июль 2012 - 06:49
    Бер түбә астында
    Авылларда мәдәният учакларын яңарту һәм төзекләндерү буенча гамәлгә ашырылган дәүләт программасы районыбыз җирлегендә дә уңышлы гына башкарылып килә. Дөрес, төзекләндерүгә мохтаҗ булган һәр клуб, мәдәният йорты да бу программага керә дигән сүз түгел, әлбәттә. Ләкин районда бер генә авылда булса да, яңа клуб төзелә.
    280
    0
    0
  • 18 июль 2012 - 06:44
    Күз иярми
    «Яңа тормыш»лылар борчак сугу белән мәшгульләр.
    398
    0
    0
  • 18 июль 2012 - 06:24
    Саннар ни сөйли?
    Саннар кеше тормышына зур йогынты ясый. Шатлык-сөенеч китерүчеләре белән бергә бәхетсезлек алып килүчеләре дә юк түгел. 2012нче елның ярты еллыгына төрле тармаклардан алынган саннарга күз салыйк әле. Алар ни сөйли?
    472
    0
    0
  • 18 июль 2012 - 06:13
    Балтач муниципаль районы башлыгы карары
    2012нче елда игеннәрне урып-җыю эшләренең һәм көзге җир эшкәртүнең сыйфатын тикшерү буенча комиссияләр төзү турында:
    392
    0
    0
  • 18 июль 2012 - 06:00
    Котлыйбыз!
    Котлыйбыз!
    0
    0
    0
  • 18 июль 2012 - 05:38
    Борзенков кебекләр сирәк
    Табигать җанлана башлауга ук Казан авиация спорт мәктәбенең Балтач практик күнегүләр үтү аэродромы кышкы йокысыннан уяна. Авиация хезмәткәрләре янәдән самолетлар янында кайнаша, очучы-спортчылар, инструкторлар кабаттан һавага күтәрелә. Казан каласыннан, үз эшенең чын фанаты Сергей Борзенков та бирегә очып диярлек кайта. Кем ул Сергей Борзенков? Очучыдыр инде диярсез. Аның кебекләргә алай...
    402
    0
    0
  • 18 июль 2012 - 05:32
    Көчең булса — эшкә җик!
    Әле кайчан гына укучылар җәйге ялга чыкканнар иде. Инде аның да икенче ае үтеп бара. Җәйге ялны һәркем үзе теләгәнчә уздыра: кемдер лагерьларда ял итә, кемдер өендә кала. Әмма әле өченче төркемгә керүчеләр дә бар.
    243
    0
    0
  • 18 июль 2012 - 05:30
    Зиратларга барсаң...
    Дүрт яшьлек сабый күмелгән кабер өстеннән уенчык, чәчәкләр урлануы турындагы хәбәр тәмам өнсез калдырды. Кайсы бәдбәхетенең кулы барды икән дигән соравыма җавап таба алмадым.
    190
    0
    0
  • 18 июль 2012 - 05:22
    Карьера?!
    Бүгенге яшьләр беренче урынга карьера һәм шәхси үсешне куя. Сезнең моңа карашыгыз?
    217
    0
    0
  • 18 июль 2012 - 05:18
    Рэп — яшәү рәвешем
    Хәзерге заманда яшьләр өчен бик күп уңайлыклар тудырылган. Бары тик үзеңне күрсәтә белергә генә кирәк. Әңгәмәдәшем Ленар Нәфыйков әнә шундыйлардан, үз тырышлыгы белән студия булдыручы һәм клиплар төшерүче сәләтле егет.
    237
    0
    0
  • 18 июль 2012 - 05:12
    Төнге клублар — бездә!
    1 июль кичендә районыбызның барлык яшьләре көтеп алган зур вакыйга - Яшьләр көне билгеләп үтелде.
    242
    0
    0