Хезмәт

12 сентябрь 2012 яңалыклары

  • 12 сентябрь 2012 - 11:18
    Минем гомер бер аҗаган балкыш кына
    (Робагыйлар)
  • 12 сентябрь 2012 - 10:42
    Гармун алыйк әле, дускай...
    Җәй башы безнең бакчабыз өчен бәйрәмнәргә бай булды.
  • 12 сентябрь 2012 - 10:39
    Активлык таләп ителә
    31нче август көнне Балтач китапханәсендә инвалидлар җәмгыятенең чираттагы утырышы булып узды. Биредә сигез айлык эшчәнлеккә нәтиҗә ясалды, борчыган мәсьәләләргә ачыклык кертелде, киләчәккә планнар хакында сөйләшенде.
  • 12 сентябрь 2012 - 10:07
    Аллеяда... сарыклар
    Чистартмаган тирә-як, төзелеш материаллары белән бизәлгән капка төпләренә ияләнгән идек инде. Ә менә Батырлар аллеясына бәйсез сарыкларның хуҗа булуы моңарчы күз күрмәгән, колак ишетмәгән күренеш.
  • 12 сентябрь 2012 - 10:03
    Прививкалар турында белергә кирәк!
    Нәрсә соң ул прививка? Алардан куркырга кирәкме? Әйдәгез, бу сорауга җавапны бергәләп эзлик.
  • 12 сентябрь 2012 - 10:00
    Бар да иптәш
    Безнең районда яши Бик күп милләт вәкиле. Мари, урыс, удмурт, әрмән, Татарлар да билгеле. Бәйрәмне бергә итәләр, Бергәләп куя хезмәт. Кайсы милләттән булса да, Барысына бездә хөрмәт. Татар бәйрәме Сабантуй Бар район өчен уртак. Ә июльдә «Гырон быдтон» Бәйрәм ителә зурлап. Татар әбисе бәлешне Бик тә оста пешерә. Удмурт туганнар...
  • 12 сентябрь 2012 - 09:25
    Сан
    Районда тулы булмаган гаиләләр саны артуы күзәтелә. Хәзерге вакытта 134 - тол, 167 - аерылган, 177 ялгызак хатын-кыз гаиләсе бар. Аларда 656 бала тәрбияләнә. Димәк, шушының кадәр бала әти тәрбиясе күрми дигән сүз. * * * 2010нчы елда район күләмендә - 434, ә 2011нче елда 447 бала туды. Икенче һәм...
  • 12 сентябрь 2012 - 08:48
    Чиркәүгә тәре куелды
    8 сентябрь көнне Чепья авылы бәйрәм рухы кичерде. Реконструкция-ремонт эшләре алып барылучы Троицк чиркәвенә тәреле купол куелды.
  • 12 сентябрь 2012 - 07:08
    Газинур Лондонны белә
    Быел Лондонда узачак XXX җәйге Олимпиада уеннары алдыннан Яшьләр эшләре, спорт һәм туризм министрлыгының физик культура һәм яшүсмерләр спортының республика Үзәге тарафыннан балалар арасында «Спортны иң яхшы белүчеләр - Лондон-2012» республика конкурсы игълан ителгән иде.
  • 12 сентябрь 2012 - 07:06
    Үтүгеңне өзеп тор
    10сыннан алып 16нчы сентябрьгә кадәр районда Арча-Балтач электр линиясе буенча капиталь ремонт үткәрелә башлады. Шул сәбәпле, электр энергиясенең көчәнеше кимүе күзәтелә. Көнкүреш приборларына зыян килүе ихтимал. Шуңа күрә, аеруча мөһим булмаганда, электр приборларын кирәксә-кирәкмәсә берьюлы файдаланмаска киңәш ителә.
  • 12 сентябрь 2012 - 07:03
    Әйтер сүзегез булса... Шалтыратыгыз: 2-43-82
    Әйтер сүзегез булса... Шалтыратыгыз: 2-43-82
  • 12 сентябрь 2012 - 06:50
    «Роко», «Розара»
    «Бөрбаш» җәмгыяте яңгырларга кадәр бәрәңге уңышын алып бетерергә күпме генә тырышмасын, барыбер 20 гектар җире калды.