Хезмәт

20 сентябрь 2012 яңалыклары

  • 20 сентябрь 2012 - 09:34
    Р0СК0МНАД30Р КИСӘТӘ!
    «Шәхси мәгълүматлар турында»гы Федераль закон нигезендә, шәхси мәгълүматлар эшкәртүне башкарып та, шәхси мәгълүматларны эшкәртү Реестрында теркәлмәгән операторлар ТР буенча Роскомнадзор идарәсенә белдерү хаты җибәрергә тиеш (Гарифҗанов урамы, 28а йорт, Казан, 420138, а/я 25). Роскомнадзор шулай ук реестрда 2011 елның 1 июленә кадәр теркәлгән операторлар өчен оператор турындагы мәгълүматларга үзгәрешләр кертү...
  • 20 сентябрь 2012 - 09:32
    Нотыкның тәэсире юк
    Балигъ булмаган балалар белән эшләү һәм аларның хокукларын яклау комиссиясенең чираттагы утырышы, гадәттәгечә, бик киеренке шартларда үтте.
  • 20 сентябрь 2012 - 09:30
    Кулланучы һәрвакыт хаклы
    Газетабызның үткән 70нче номерлы чәршәмбе санында «Әйтер сүзең булса...» рубрикасында Балтач авылында яшәүче Г.Галиева суыткыч сатып алуын, һәм шул тауарның сыйфатсыз булуы хакында яза. Тауарны яңага алыштыруларын сорый, ләкин уңай җавап алалмый. Суд хезмәткәренең әлеге язмасы шушындый вакыйгалар туганда югалып калмаска ярдәм итәр.
  • 20 сентябрь 2012 - 09:25
    Лагерь сагындыра
    Лагерь сагындыра
  • 20 сентябрь 2012 - 09:22
    Үзеңне дә, малыңны да сакла
    Алтай өлкәсендә түләмә авыруы барлыкка килү зур хафага салды.
  • 20 сентябрь 2012 - 08:59
    Халык контроле
    Чираттагы видеобрифингта «Халык контроле» хакында сүз барды. Мәгълүм булганча, ТР дәүләт хезмәтләре порталында әлеге сервис күптәннән эшли. Безнең районда хәлләр нинди борылыш ала? «Халык контроле»нә килгән хәбәрләрнең күбесе юл билгеләрен агачлар каплау турында. Шулай ук юлларның начарлыгы да халыкны иң борчыган мәсьәләләрнең берсе. МТС кәрәзле телефон челтәренең начар эшләве нәтиҗәсендә...
  • 20 сентябрь 2012 - 06:31
    Син барында... күңел тыныч
    Адәм баласы эше белән матур, дибез. Бу нисбәттән Ришат әфәнде безнең җирлектәге иң гүзәл, иң күркәм кешеләрнең берсе дияргә кирәк. Гади халык өчен кылган яхшылыкларын, башкарган күркәм эшләрен бизмәннәргә салсаң да бәяләп бетереп булмас кебек. Еллар бер-берсен куа-куа, тормыш авырлыкларын хәләл көч белән ирешелгән уңышлар алыштырып, 60 яшь тә ишек...
  • 20 сентябрь 2012 - 05:04
    Котлыйбыз!
    Урман хуҗалыгы үсешенә керткән хезмәте өчен һәм һөнәри бәйрәмнәре уңаеннан, «Арчалес» дәүләт бюджет учреждениесенең Балтач җитештерү участогы урманчысы Фәргать Вәли улы Әкбәров Балтач муниципаль районының Мактау таныклыгы белән бүләкләнде.
  • 20 сентябрь 2012 - 05:02
    Юридик киңәш
    21 сентябрь көнне «Бердәм Рәсәй» сәяси партиясенең Балтач бүлеге башкарма комитеты бүлмәсендә (үзәк китапханә бинасы, ЗАГС ягыннан керергә) Балтач районы нотариуслары Фәрит Салих улы Хәммәтшин һәм Гөлнара Радик кызы Хөснетдинова - төшкә кадәр, ә адвокат Рәшит Мәсхүт улы Нәбиев - төштән соң халыкка бушлай юридик консультация хезмәте күрсәтәчәк. Рәхим итегез!
  • 20 сентябрь 2012 - 05:00
    Йөгерешкә вакыт җитте
    23 сентябрь, ял көнне Балтач бистәсенең Сабантуй мәйданында «Бөтенрәсәй йөгерү көне» уңаеннан «Милләтләр Кроссы - 2012» узачак. Эштән арынып, саф һавалар сулап алыйк, җәмәгать! Быел район җитәкчелеге катнашуны мәҗбүри рәвештә куйды, әлеге спорт төрендә катнашырга сәламәтлекләре мөмкинлек бирмәгәннәрнең кулларында табиб белешмәсе булуы мөһим, бу да аларны массакүләм чарадан йолып кала...
  • 20 сентябрь 2012 - 04:37
    Кармакка эләкмик!
    Райондагы эчке эшләр бүлеге тарафыннан «Сак бул, карак!» дигән акция кысаларында караклыкны кисәтү йөзеннән төрле чаралар үткәрелә.