Хезмәт

4 октябрь 2012 яңалыклары

  • 4 октябрь 2012 - 11:41
    Әйтер сүзегез булса...
    Шалтыратыгыз: 2-43-82
    1
    0
    0
  • 4 октябрь 2012 - 11:33
    Картлык та шатлык
    Картлык шатлык түгел, дияргә ярата өлкәннәребез. Әмма тормыш бакчасында агачлар тәмле җимешләр белән сөендереп, үзең исә шул бакчаның патшасы булсаң, картлык та шатлык була ала икән, Карадуган авылында гомер кичерүче Саҗидә һәм Рафаэль Камалетдиновлар да нәкъ шулай уйлый.
    381
    0
    0
  • 4 октябрь 2012 - 11:31
    Шеңшеңәргә «инвестор» килгән?..
    Һәм утыз ел авылның балалар бакчасында, егерме биш ел «Маяк» җәмгыяте ашханәсендә эшләүче пешекчеләрне үзенә эшкә алган. Әлбәттә, бу шаяру гына. Чынлап әйткәндә, сүз Норма авылында яшәп, сәүдәгәрлек итүче Ринат Нәсыйховның сәүдә челтәре турында бара.
    404
    0
    0
  • 4 октябрь 2012 - 11:13
    Хөрмәтләделәр
    28нче сентябрь көнне бистәбезнең Знче номерлы «Карлыгач» балалар бакчасында Өлкәннәр көнен билгеләп үттеләр. Балалар чыгышын тамаша кылганнан соң, бәйрәм мул табын артында дәвам итте. Изге теләкләр, җылы сүзләр, бүләкләргә өлкәннәр ихластан куанды. Алан мәктәбендә Өлкәннәр бәйрәме Балтач үзәк мәчете имамы Рамил Бикбаев катнашында үтте. Биредә өлкәннәр өчен көзге ярминкә оештырылды,...
    340
    0
    0
  • 4 октябрь 2012 - 11:11
    «Ярдәм кулы»
    Күптән түгел «Ярдәм кулы» дигән акция старт алды. Хәтерләсәгез, моңа охшаш акция яз көне «Чиста өй» исеме астында узган иде. «Ярдәм кулы» акциясе кысаларында социаль хезмәткәрләр ялгыз яшәүче әби-бабаларга, социаль яклауга мохтаҗ өлкәннәргә кышка хәзерлек эшләрендә ярдәм итәчәк. Әлеге ярдәм йорт нигезләрен, түбәләрне тәртипкә китерүдән, икенче кат тәрәзәләрне кую, бәрәңге-яшелчә...
    367
    0
    0
  • 4 октябрь 2012 - 11:08
    Тәбриклибез!
    ТР Президенты Указы нигезендә, күп бала табып, аларны намус белән тәрбияләгән, Балтач шәһәр тибындагы бистәсеннән 6 бала анасы Нина Михайловна Сөләйманова Татарстан Республикасының «Ана даны - Материнская слава» медаленә лаек булды.
    0
    0
    0
  • 4 октябрь 2012 - 11:01
    Бүгенгегә бер караш
    Хөрмәтле Г.С.Мөхәммәтшинның «Үткәннәргә бер караш» («Хезмәт» № 77.28.09. 2012 ел) исемле язмасын укыганнан соң, минем дә якташлар белән бүгенге көн һәм киләчәк турында кайбер фикерләремне уртаклашасым килде.
    340
    0
    0
  • 4 октябрь 2012 - 10:33
    Син безнең бәхетебез!
    Су агымы кебек 50 ел гомер үтеп тә киткән... Яшьлектәге матур мизгелләр артта калган... Бер күрүдә үк күңелне яулаучы, гадилеге һәм сабырлыгы белән күпләрне сокландыручы әниемнең бүген олуг юбилее.
    293
    0
    0
  • 4 октябрь 2012 - 10:30
    Канәгать булыйк
    Узган атнада Балтачта ТР Эчке эшләр министрлыгының ЮХИДИ идарәсе җитәкчесе Рифкать Нургали улы Миңнеханов булып китте.
    405
    0
    0
  • 4 октябрь 2012 - 10:27
    Магнитлы көннәр
    Газета укучыларыбыз игътибарына октябрь аенда һава торышындагы кискен үзгәрешләр көтелгән, башка геофизик факторлар йогынты ясаучы көннәрне җиткерәбез:
    0
    0
    0
  • 4 октябрь 2012 - 10:14
    Әйт авылым...
    Шалтыратыгыз: 2-43-82, 2-62-53.
    0
    0
    0
  • 4 октябрь 2012 - 05:49
    Өмәгә!
    Хөрмәтле райондашлар! 6 октябрь, шимбә көнне район күләмендә өмә үткәреләчәк. Барлык хезмәт коллективларын, йорт хуҗаларын әйләнә-тирәне чистартырга, оешма-предприятие, учреждение территорияләрен җыештырырга чакырабыз!
    296
    0
    0
  • 4 октябрь 2012 - 05:48
    Ярминкәгә чакырабыз
    7 октябрь, якшәмбе көнне Балтачта һәм Чепьяда көзге ярминкәләр үткәрелә. Анда авыл хуҗалыгы продуктлары, сәнәгать тауарлары тәкъдим ителәчәк. Ярминкәләр иртәнге 8 сәгатьтә башлана. Килегез, үкенмәссез.
    614
    0
    0
  • 4 октябрь 2012 - 05:07
    Бәйрәм белән сезне, якташларым!
    Хөрмәтле якташлар! Балтач районында гомер кичерүче барлык өлкән буынны күркәм бәйрәм - Халыкара Өлкәннәр көне уңаеннан тәбрикләргә рөхсәт итегез!
    276
    0
    0