Хезмәт

26 октябрь 2012 яңалыклары

  • 26 октябрь 2012 - 11:27
    Беркайчанда соң түгел
    «Без агач утыртырга соңга калмадыкмы инде?!» дип борчылып шалтыратуыбызга каршы экологлар «Беркайчан да соң түгел» дип җавап бирделәр, хәтта үсенте дә табып китерделәр.
  • 26 октябрь 2012 - 11:06
    Киләчәккә өмет белән
    Әле таң атып кына килә, инде МДСУ-1 ишегалды кызу эш көнен хәтерләтә.
  • 26 октябрь 2012 - 11:02
    «Эшем — ләззәтем»
    Бөек Моцарт болай дияргә яраткан: «Эшем - минем беренче ләззәтем». Бүгенге язмамның герое да әнә шундый үз эшенә җаны-тәне белән бирелгән шәхес.
  • 26 октябрь 2012 - 10:58
    Хәйриячелек
    Өлкәннәр декадасында «Мельпром» һәм «Азык» ширкәтләре ялгыз яшәүче олыларга он белән борчак өләшеп, хәйрия ярдәме күрсәтте. Өлкәннәр әлеге ширкәт җитәкчеләренә рәхмәтле калды.
  • 26 октябрь 2012 - 10:55
    Изгелек кыл!
    Хөрмәтле райондашлар!
  • 26 октябрь 2012 - 10:50
    Рәхмәт хөкүмәткә
    Хөкүмәтебез соңгы 1-2 ел эчендә бик күп сугыш ветераннарының, аларның тол калган тормыш иптәшләренең йортларын яхшыртты.
  • 26 октябрь 2012 - 10:48
    Сезне өйдә көтәләр
    Хөрмәтле шоферлар! Сезне барыгызны да һәр ел саен билгеләп үтелә торган һөнәри бәйрәмегез белән чын күңелемнән котлыйм.
  • 26 октябрь 2012 - 10:45
    Юлларыгыз бәхеткә илтсен!
    Хөрмәтле районыбыз шоферлары!
  • 26 октябрь 2012 - 10:40
    Үргә таба
    Яр Чаллы шәһәрендә 1996-1997нче елгы кызлар арасында узган баскетбол буенча республика беренчелегендә Сосна мәктәбе укучылары икенче урынны яулап кайтты. Тренерлары - Фәнил Габдрахманов. Ә менә Түбән Кама каласында 2000-2001нче елгы Балтач гимназиясе малайлары Татарстан беренчелегендә катнашып, өченче булдылар. Тренерлары - Марат Хәлимов.
  • 26 октябрь 2012 - 10:34
    Иминлек юлдаш булсын!
    Шоферлар аны «әниебез кебек инде ул», - диләр.
  • 26 октябрь 2012 - 10:18
    Котлыйбыз!
    Котлыйбыз!
  • 26 октябрь 2012 - 06:41
    Котлыйбыз!
    Котлыйбыз!
  • 26 октябрь 2012 - 05:56
    Нокта куйыйк!
    Бүгенге көндә тарта торган катнашмалар (курительные смеси) киң таралган. Нигездә алар киптерелгән һәм вакланган, порошок хәлендә сатыла. Әлеге катнашмалар нерв системасына, баш миенә нык тәэсир итә.
  • 26 октябрь 2012 - 05:54
    Пайчыларны ни көтә?
    Пай җирләрен бүлеп бирү кадастр исәптәге авыл хуҗалыгы җирләре өлкәсендә иң авыр процессларның берсе. Законда нинди үзгәрешләр бар, пайчыларны ниләр көтә? Әлеге сорауларга Федераль Кадастр палатасының ТР буенча филиалының Балтач районы бүлеге җитәкчесе Зифа Радик кызы Зарипова җавап бирәчәк.
  • 26 октябрь 2012 - 05:42
    Җаныңны утка салма!
    Август-сентябрь айларында суд приставлары хезмәте тарафыннан кредитларны мәҗбүри түләтү буенча махсус акция үткәрелде. 199 райондашыбыз бурычка алган кредитларын вакытында түләмәгән өчен суд приставлары белән «хезмәттәшлек» итәргә мәҗбүр. Бурычларның гомуми суммасы 64 миллион 321 мең сум. Мондый гражданнарның мал-мөлкәтләренә арест салына һәм бурычын түләмәгән очракта мал-мөлкәте мәҗбүри саттырыша. 2012нче ел дәверендә...