Хезмәт

3 май 2014 яңалыклары

  • 3 май 2014 - 15:26
    Кизьыны потӥзы
    Районын чаклам 12672 гектар трос аръем турынъёслэн 6048 гектараз, 12402 гектар кизем узьым культураослэн 4811 гектараз минеральной удобрение пыртэмын.
    462
    0
    0
  • 3 май 2014 - 15:10
    1 Май тӥ понна кыӵе праздник?..
    Ленар, 30 арес: «Уг тодӥськы. Ма понна шутэтскеммес но уг тодӥськы. Нош арлы быдэ эшъёсын инкуазе шутэтскыны потӥськомы». Ландыш Гарифуллина: «1-тӥ Май мон понна тулыслэн но ужлэн праздникез. Солы ужлэн праздникез шуон тросгес тупа шуыса лыдъясько, малы ке шуид май шутэтсконъёс бакча ужъёс понна умой вакыт». Сирина, 16 арес: «Мон...
    479
    0
    0
  • 3 май 2014 - 15:00
    Сюлэмлы праздник кулэ
    Календарьын «горд» нуналъёс, яке праздникъёс, странаын шутэтскон шуыса ялӥськем нуналъёс йылэмен, соослэн кулэлыксы кулэсмыса мынэ.
    419
    0
    0
  • 3 май 2014 - 14:52
    Балтась батыръёсты уг вунэты
    Районлэн главаезлэн Рамиль Нутфуллинлэн кичӧлтэмезъя, Чернобыльын но мукет пӧртэм ядерной радиация зонаын ужам 20 улосчиосмылы тау карыса, салам пакетъёс сётэмын вал. Азьланяз та категорие пырись гражданъёслы «Моя газета»-лы гожтӥськон луонлык кылдытыны чаклаське. Фото: http://kinderlibrary.wordpress.com/2010/04/26/
    448
    0
    0
  • 3 май 2014 - 14:14
    Акашкалы сӥзем фестиваль
    27-тӥ оштолэзе Пестрецы черкогуртын «Пасхальное дарование» шуыса нимаськем православной фестиваль йылпумъяськиз. Отчы пыриськизы Пестрецы, Тюлячи, Арча но Балтась ёросъёсысь приходъёс.
    532
    0
    0
  • 3 май 2014 - 14:13
    “Рәнҗеттеләр мине, сеңлем...” Нахак сүз аяктан еккач, соң була. Нишләргә?
    Берәр ел элек иде булса кирәк, өй телефоным шалтырады. 50-55 яшьләрдәге шактый хәлсез тавышлы бер апа. "Сеңлем, мине бик нык рәнҗеттеләр. Шушы яшькә җитеп, нахак сүзләр ишеткәнем булмаган икән...
    612
    0
    0
  • 3 май 2014 - 11:52
    Яңа Салавыч авылы зиратында - өмә
    3 май көнне Яңа Салавыч авылы зиратында өмә булды.
    436
    0
    0
  • 3 май 2014 - 10:42
    Районыбызда “Наша общая Победа – Безнең уртак Җиңү” социаль акциясе старт алды
    Бөек Ватан сугышы вакыйгалары торган саен ерагая бара. Тик ул вакыйгалар халык хәтереннән беркайчан да җуелмаячак.
    429
    0
    0
  • 3 май 2014 - 08:16
    Бу нәселдә бар да... Әлмәндәр
    Аллаһы Тәгалә бу нәселне озын гомер белән бүләкләгән. Сәламәтлек белән кинәндергән. Әти-әниләре дә туксанга җитеп вафат булган, бакыйлыкка күчкән кыз туганнары да Әлмәндәр гомерен гомерләгән.
    410
    0
    0
  • 3 май 2014 - 05:54
    Каскадер” әбиләр, яки олыгайгач адәм баласы нигә бик еш егыла?
    Моннан берничә ел элек Балтачтагы танышларымның алты яшьләр тирәсендәге уллары урындыкта утырып торучы әбисе янына килә дә: "Әби, каратэ күрсәтимме?" - ди.
    470
    0
    0
  • 3 май 2014 - 04:36
    “Әби, мин шундый бәхетле!” ди ул. Бәхилләшүе шушы булыр дип кемнәр уйласын...
    11.11.11. - 2011 елның 11 ноябрь җомгасына туры килгән шушы саннардан могҗиза эзләп, бик күпләр ЗАГС залларына, туй мәҗлесләренә агылган көндә Казанда яшәүче туганнарым Камил абый һәм Фәридә апа гаиләсенә олы кайгы килде.
    479
    0
    0