Хезмәт

1 декабрь 2011 яңалыклары

  • 1 декабрь 2011 - 10:55
    «...Яхшылыктан рәхәт ала Бездәй «дөнья тилесе»...»
    Ике түләми саран Ник ике түләп торсын ул, Хәтта берсен түләми. Бик ярата һәрвакытта Иң зур өлеш тигәнне. Кысмыр саран алдар-йолдар, Бурычын да түләмәс - Пешереп куйган ризыгын да Үзе ашар, күгәргәч. Кан калтырап, малы өчен Төн йокысын качырыр. Сәдакалек хутым юк дип Атлас юрган ябыныр. Дошман кебек итеп карар...
  • 1 декабрь 2011 - 10:03
    Суыкка бирешмибез
    Суыкка бирешмибез
  • 1 декабрь 2011 - 05:56
    Без булдырабыз!
    15нче ноябрь көнне «Балтач» универсаль спорт сараенда мини-футбол буенча зона ярышлары булып узды.
  • 1 декабрь 2011 - 05:52
    Арбор горурлыгы
    Билсур Мәгъсүм улы Зәкиев... Авыл хуҗалыгы белгече буларак районыбыз тарихында үзенең булдыклылыгы, тырышлыгы, кешелеклелеге белән якты эз калдырган шәхес ул.
  • 1 декабрь 2011 - 04:45
    Алтын баганасыз калдым
    Кәфенлек тегәләр... Газизләрдән газиз, кадерледән кадерле гомер юлдашыма соңгы күлмәк. Күзләремне әчеттереп томаланган яшь тамчыларын өстенә төшермәс өчен, башымны читкә борып, иреннәремне тешлим.
  • 1 декабрь 2011 - 04:43
    Ятимнәрне этәрмик
    Язмыш кеше баласын яшькә карап сынамый.
  • 1 декабрь 2011 - 04:35
    Сайлаулар турында
    Бүгенге сәхифәбезнең кунагы - Балтач районының территориаль сайлау комиссиясе рәисе Равил Вәгыйзулы Кәримов.
  • 1 декабрь 2011 - 04:34
    Исегезгә төшерәбез
    Предприятие һәм оешмалар өчен вакытлы матбугатка язылу 5нче декабрьдә тәмамлана. Ә «Хезмәт»кә язылу исә тагын 20 көн дәвам итәчәк.
  • 1 декабрь 2011 - 04:32
    «Тиен»ле дә булдык
    Чепьядагы «Халыклар дуслыгы» музеенда Балтач урманнарында яшәүче җәнлекләрнең сөкәтләре (чучело) арасында тиен генә күренми иде.
  • 1 декабрь 2011 - 04:29
    Күршеләрне дә тарта
    Изге Зөлхиҗә ае да үтеп китте. Әлеге чорда күп кеше корбан чалып, ашлар үткәрде.
  • 1 декабрь 2011 - 04:23
    Наркоманиянең бер төре
    Хәмер, отышлы уеннар шайтан гамәлләреннән булган пычрак эшләр. Бу эшләрдән читләшү - уңышка ирешүнең төп юлы.
  • 1 декабрь 2011 - 04:20
    Шешәне читкә «этәрик»!
    Эчкән әниләрнең тәүбәгә килүе, әле «йомырка сарысы» ннан чыкмаган яшьләрнең эчеп «батырланып» йөрүләре 18нче ноябрь көнне булып узган комиссия утырышында каралып, аларга тиешле җәза бирергә мәҗбүр итте.