Хезмәт

3 февраль 2013 яңалыклары

  • 3 февраль 2013 - 06:52
    Кышларда да уңыш җыяр чак
    Дәресләр бетүгә, укытучыларны җыелышка дәшеп, рәткә өч кыңгырау тавышы чыңлады. «Тагын нәрсә булды икән?» - дип, укытучылар методик кабинетка ашыкты. - Мәктәпкә быел ремонт булачагын барыгыз да беләсез инде, - дип сүз башлады директор. - Район җитәкчелеге рөхсәте белән яңа ел алдыннан ук башларга торалар. Ремонт зур масштабта булачак, алайса,...
    453
    0
    0
  • 3 февраль 2013 - 06:48
    «Бүре...» килә
    Г.Кариев исемендәге татар дәүләт яшь тамашачы театры Балтач районы авылларында үзенең гастрольләрен башлый.
    446
    0
    0
  • 3 февраль 2013 - 06:45
    Әйтер сүзегез булса...
    Шалтыратыгыз: 2-43-82
    0
    0
    0
  • 3 февраль 2013 - 06:13
    Итчелек игътибар сорый
    Саннарның беренчесе - узган ел җитештерелгән ит (тереләй авырлыкта, тонналарда), икенчесе - 2011нче елга карата процентлар чагыштырмасы.
    363
    0
    0
  • 3 февраль 2013 - 06:04
    Котлыйбыз!
    1нче февральдә хөрмәтле хезмәттәшебез ТӘЛГАТЬ ӘГЪЗӘМ улы ТАҖИЕВ үзенең күркәм гомер бәйрәмен - 60 яшь тулган көнен билгеләп үтте.
    0
    0
    0
  • 3 февраль 2013 - 06:00
    Язылу башланды
    1нче февральдән 2013нче елның 2нче яртыеллыгы өчен «Хезмәт»кә ташламалы, ягъни узган елгы бәяләрдән язылу башланды. Киләчәктә бәяләр арту ихтималы зур икәнлеген истә тотсак, хәзер язылу бик күпкә отышлы.
    354
    0
    0
  • 3 февраль 2013 - 05:56
    «Хәтер сандыгы»нда җиңүчеләр
    «Шәһри Казан» газетасы тарихи һәм мәдәни мирас елы уңаеннан, «Хәтер сандыгыннан» дигән бәйге үткәргән иде. Ниһаять, җиңүчеләр дә билгеле.
    411
    0
    0
  • 3 февраль 2013 - 05:54
    Котлыйбыз!
    Сәламәтлек саклау өлкәсендә озак еллар нәтиҗәле хезмәте өчен һәм 50 яшьлек юбилее уңаеннан, Балтач үзәк хастаханәсенең табиб-акушер гинекологы Резеда Мәгъсүмҗан кызы Ильясова Балтач муниципаль районы башлыгының Рәхмәт хаты белән бүләкләнде. * * * Беренче профессиональ хатын-кыз режиссер, ТАССРның атказанган сәнгать эшлеклесе Кәшифә Җамалетдин кызы Тумашеваның тууына 110 ел тулу уңаеннан,...
    0
    0
    0