Хезмәт

18 июнь 2013 яңалыклары

  • 18 июнь 2013 - 10:36
    ШӘХСИ ХУҖАЛЫКЛАРГА
    Әле шуны уйлап утырам: эшләүчеләре турында кайгырткан, аларның тормыш-көнкүрешләренә даими ярдәм күрсәтеп торган хуҗалыкларның экономикасы да тотрыклы.
    365
    0
    0
  • 18 июнь 2013 - 10:34
    ПЛАН - 30000, ҮТӘЛЕШ - 4000
    18нче июньгә районда печән хәзерләү буенча чирек план чамасы үтәгән биш хуҗалык бар.
    388
    0
    0
  • 18 июнь 2013 - 10:25
    Нинди сәбәп бар?
    Терлек азыгы хәзерләү, сөт сыйфатын арттыру 11нче июнь көнне Чепья җирлегендә үткән утырышның төп темалары булды.
    390
    0
    0
  • 18 июнь 2013 - 09:32
    Ефәк шәлле Сабантуй...
    Сугыш арты елларында авыл кешесе тормышлар рәтләнгәнче, көзен-кышын сырган телогрейкалар киде. Соңрак җәйге пәлтәләр, куртка ише киемнәр авыл кешеләре өстенә «менеп» җиткәнче, чистага, бик яратып плүш жекит киелде. Җәйге киемнәрдән, күлмәге күлмәк инде, кем нәрсә юнәтә шуны кигәндер, чистага, бәйрәмнәргә ефәк шәл бәйлиләр иде.
    453
    0
    0
  • 18 июнь 2013 - 06:26
    Рәхмәтле хезмәт
    Һөнәрләре буенча фельдшер-акушер булсалар да, алар гомерләре буе авыл табибәләре дигән исем күтәрә. Шундыйларның берсе Шода авылы фельдшеры Ләйсән Габделхакова.
    450
    0
    0
  • 18 июнь 2013 - 06:22
    Максатларга юл ярып...
    Бүген максатым аларны күкләргә чөеп мактау түгел, ә бары Балтач кинооешмасы коллективының тырышлыгы, эзләнүе нәтиҗәсендә зур уңышларга ирешүе хакында бәян итү.
    414
    0
    0
  • 18 июнь 2013 - 06:17
    Бәла килсә, сез кирәк
    Үз өең, үз куышыңда яшәүгә җитәме соң. Хөррият! Шулай рәхәтләнеп кенә яшәп ятканда, һич уйламаган җирдән янгын чыгып, бөтен каралтың көлгә әйләнсә?! Я кинәт килеп чыккан өермә барысын да пыран-заран китереп, җимереп ташласа?! Күп инде ул андый бәла-каза. Тик борын төшереп, елап утырып мәгънә юк. Ә нишләргә?
    461
    0
    0
  • 18 июнь 2013 - 06:14
    Закон бозсаң — штраф!
    6 июнь көнне район башкарма комитеты каршындагы чисталык комиссиясе чираттагы утырышка җыелды. Бирегә бу көнне РТ административ хокук бозу турындагы кодексның 3.6 маддәсе буенча җаваплылыкка тартылучылар чакырылды.
    362
    0
    0
  • 18 июнь 2013 - 05:33
    Идел буеның уңышлы гаиләсе — Балтачныкы
    Зыятдиновларның Пенза шәһәрендә үткәрелгән конкурста җиңү яулаулары турында ишеткәч, «Менә бу гаилә, эшли дә, яши дә, күңел ача да белә» диючеләр шактый булды. Хәер, алар җиңүләре белән күкрәк кагып мактанмый, бары тыйнак кына: «Үкенмәслек итеп яшәргә, тормышның тәмен белергә, балаларны яратырга, өлкәннәрне хөрмәт итәргә кирәк» диләр.
    417
    0
    0