Хезмәт

18 май 2012 яңалыклары

  • 18 май 2012 - 08:11
    Бурычыңны түлә!
    Татарстан Республикасы суд приставлары хезмәте май аенда «Бурычыңны түлә һәм чикләр ачылыр!» («Заплати долги и граница будет открыта!») акциясе үткәрә.
  • 18 май 2012 - 08:09
    Төгәлләделәр
    «Язгы кыр эшләрен төгәлләдек.
  • 18 май 2012 - 08:04
    «Алтын мәктәп»
    Күптән түгел Чиләбе өлкәсенең Чибәркүл шәһәрендә А.С.Макаренко исемендәге X Халыкара конкурста Балтач гимназиясе коллективы Лауреат булып танылды һәм II дәрәҗә Диплом белән бүләкләнде. Гимназия директоры Васыйл Шакировка Макаренко медале тапшырылды. Конкурста гимназияне тәкъдир итүдә катнашкан тәрбия эшләре буенча директор урынбасары Раушания Илдус кызы Юнысова белән сөйләшәбез.
  • 18 май 2012 - 07:30
    19 май — матбугат көне
    Бәйрәм арты бәйрәм үтте, һәм менә безнең Матбугат көнебез дә килеп җитте.
  • 18 май 2012 - 07:17
    Уяу булыйк!
    Терроризм, экстремизм...
  • 18 май 2012 - 07:15
    Килегез, балалар!
    Балтач бистәсенең Каенлык урамында урнашкан «Раиф» мәчете 1-10нчы июнь көннәрендә 6-10 яшьлек балалар өчен җәйге ял чарасы оештыра. Әгәр балаларыгызның ялы файдалы да, мәгънәле дә үтсен дисәгез, 25нче майга кадәр язылып куярга ашыгыгыз. 1нче июнь, җомга көнне, сәгать 11.30да ачылу тантанасы була. Рәхим итегез! Белешмә өчен телефон: 89172385834.
  • 18 май 2012 - 06:59
    «Хезмәт» — һәр гаиләгә!
    Без бәләкәй чакларда әти-әниләр өлкәнрәк балаларга эшкә киткәндә болай дип әйтәләр иде: «Ялгыз калдырма син баланы, «Хезмәт»не ерта күрмәсен, кара аны».
  • 18 май 2012 - 06:47
    Язын миләш, көзен нарат
    «Татарстанның чиста урманнары» дигән акциягә безнең райондашлар да теләп кушылды.
  • 18 май 2012 - 06:42
    Котлыйбыз!
    Котлыйбыз!
  • 18 май 2012 - 06:18
    Изге эшләребез
    Мәктәбебездә 23еннән 28нче апрельгә кадәр «Изге эшләр» атналыгы узды.
  • 18 май 2012 - 06:15
    Имин йорт, имин подъезд...
    14еннән алып 23 майга кадәр Татарстан Республикасында «Имин йорт, имин подъезд һәм имин фатир» дигән профилактик операция игълан ителде.
  • 18 май 2012 - 06:12
    Йөрәк ашкына
    Мәктәп белән хушлашу көннәре якынайган саен белем йортындагы үткәргән һәр көн, һәр мизгел аерым урын ала. Хәтта мәңге күңелдән чыкмас дигән тискәре, күңелсез вакыйгалар да бөтенләй хәтердән җуела.
  • 18 май 2012 - 06:08
    Киңәш бирер кеше бар
    Күптән түгел Чепья мәдәният йортында «Юридическая консультация» дигән элмә такта пәйда булды. Яңалыклар белән кызыксынуым көчле булганга, шунда юнәлдем.
  • 18 май 2012 - 05:24
    Зур югалту
    Татарстанның халык язучысы Туфан Миңнуллинның үлеме турындагы хәбәр бер татарны да битараф калдырмагандыр.