Хезмәт

14 июнь 2012 яңалыклары

  • 14 июнь 2012 - 06:40
    Ярыштык
    Социаль хезмәткәрләр арасында игълан ителгән «Чиста өй» бәйгесенең нәтиҗәсе билгеле.
    230
    0
    0
  • 14 июнь 2012 - 06:36
    Кулларыннан гөлләр тама
    Ленура ханым районыбыз халкына мәгариф ветераны буларак таныш.
    322
    0
    0
  • 14 июнь 2012 - 06:25
    Кулай алым
    Социаль яклау бүлегеннән мондый эчтәлектәге хат алдык: «Социаль яклау чаралары турында белешмә алу өчен үзегезнең кәрәзле телефон номерларын яки электрон почта адресларын кыска срокларда түбәндәге телефоннарга хәбәр итүегез сорала», диелгән анда.
    278
    0
    0
  • 14 июнь 2012 - 06:09
    Шәп бүләк
    Шәп бүләк
    526
    0
    0
  • 14 июнь 2012 - 05:55
    Печән туплар чак
    Беренче баганада - хуҗалыклар исеме, икенчедә - 12 июньгә хәзерләнгән печән күләме (тонналарда)
    589
    0
    0
  • 14 июнь 2012 - 05:47
    Кайтмадың...
    Кайтмадың...
    250
    0
    0
  • 14 июнь 2012 - 05:29
    Нур өләшүче укытучым
    Балачактан ук һәркемнең тормышына килеп кереп, озак еллар буена аның белән бергә булып, үзенең йөрәгендә аңа да урын табып, кирәк чакта ярдәм итеп, белем биргән кеше кем ул? Әлбәттә - укытучы!
    252
    0
    0
  • 14 июнь 2012 - 05:25
    Көн үзәгендә бала язмышы
    Бер мизгелгә генә «Әнием, син кайда?!» дип өзгәләнеп-өзгәләнеп елаган сабый баланы күз алдыгызга китерегез әле. Сорау туа: «Ә әнисе кайда?! - ул баласын калдырып кичке «биләм»гә чыгып киткән... Кызганыч, бик тә моңсу күренеш килеп баса. Әйе, сүземне менә шушындый уйланулардан, йөрәк өзгеч ялгызлык халәтен сурәтләгән вакыйгадан башлавымның зур сәбәбе бар...
    485
    0
    0
  • 14 июнь 2012 - 05:15
    Тырышлык нәтиҗәсе
    Мәктәп яшендәге укучылар арасында район данын яклап спорт ярышларында республика, ил күләмнәрендә чыгыш ясаучылар елдан-ел артып тора.
    297
    0
    0
  • 14 июнь 2012 - 05:10
    Котлыйбыз!
    Котлыйбыз!
    0
    0
    0
  • 14 июнь 2012 - 04:54
    Тугайларда Сабантуйлар
    Ел буе зарыгып көтеп алган милли бәйрәмебез Сабантуйлары гөрләп узды. Һәркемнең җанына тансык, якын бу бәйрәмне кемнәрдер спорт уеннарында, бәйгеләрдә җегәрен сынар өчен көтеп ала, икенче берәүләр тамаша карау өчен дип килә, ә өченчеләренең күңелендә кунакка кайткан дусларын, туганнарын, сөйгән ярлары белән күрешү хисе яна. Берьяктан, Сабан туе - җирлегебездә...
    236
    0
    0
  • 14 июнь 2012 - 04:47
    Өлгер егетләр
    «Бөрбаш» җәмгыятендә сенаж әзерләү белән мәшгульләр.
    284
    0
    0